Skip to content

Neesošam redaktoram

December 8, 2011

Neesosa vieta un telpa bez numura

No:

Gatis  Marshmallow Gudets M Marshi LielaisP QoP  Nuvacuum Mar Shy Sun

 

Tresdiena, 2006 gada augusta, zem spiediena:

 

Labdien, cienijamais, neesosais redaktor!  Es jautaju sev, tiesi tagad, ko gan es varetu, uz so doto momentu, kad rakstu so vestuli jums un jusu neesosai organizacijai, uzrakstit ka svarigus notikumus mana dzive, vai vienlidzigi svarigus dzives sasniegumus, kas liktos interesanti un ieveribas verti, un vienlidzigi juniformi ar visu parejo autoru, un autoresu sasniegumiem, un izvilkumiem no vinu dzivem, un sapniem, un, pie tam, preliminari ratificetu manus neiesniegtos rakstu darbus, ka novertesanas vai iespiesanas vertus?  Esmu nacis no mates miesam – doktora vardiem – izsauts ka sampaniesa korkis, 1965 gada augusta, piecas minutes pec saules zenita.  Pec tam, vairakus gadus es pavadiju netrauceti laimigs, ja neskaita pieauguso grutibas, ko man nacas noverot.  Kautkad velak, es saku tikt apmacits un ta tas turpinajas samera ilgu laiku ar dazadiem panakumiem, atkariba no manas intereses apmacibas procesa – sakot no parastam skolam un tad vairak specialam, un vel specialakam skolam.  Vienu dienu, tas viss beidzas un es saku izmeginat pieauguso dzivi, kas man pavisam neticami, nepavisam nepadevas.  No neticibas, ka tas ta var but, 1988 gada, kopa ar Juri Zvirgzdinu (paldies Jurim par iecietibu!  Un ari man.) uzrakstijam lugu “Jubilejas gads”, kas pec tam, kad jau biju pametis Latviju un parvacies uz Ameriku, Nudzersi Siti, Nudzersijas stata, tika uzvesta Adolfa Sapiro rezija, Rigas Jaunatnes teatri, ja nekludos 1990 gada.  So pasu lugu gadu vai divus velak, es ka rezisors uzvedu ari Nujorkas off-off Brodvejas teatri (maza, un talu no Brodvejas).  Amerika, es turpinaju rakstit vairakas lugas un ka ari darit loti, loti neinteresantus darbus.  1994 gada, par lielu parsteigumu sev un parejiem, es sanemu augstako Amerikas federalas valdibas premiju (grant) par manu lugu “Neticamie sapmaniesa Carlija piedzivojumi’’, kas ari tika nepilniga produkcija uzvesta Judzina Onila teatra darbnica, Masacuseta.  Ari dazi no maniem dzejoliem tika publiceti dazados Amerikas poezijas izdevumos.  Un visam pa vidu, es turpinaju darit tos loti neinteresantos darbus.  No 1997 gada, pilnigi nejausi, es pieversos muzikai (dibinot, nu jau, neekszistejosu grupu “Ballastic Cabaret”), un ko, es turpinu, ka ari rakstisanu, darit lidz sai tresdienai.  1999 gada, es atsaku rakstit latviski un uzrakstiju pasaku ciklu “Pasakas par zveriem un brinumu pilno mezu jeb Debessbrauksanas pasaka.”  Un tad, es aizbraucu no Amerikas.  No 2000 gada, lidz sai tresdienai, es pamata uzturos Berline, Vacija (ja neskaita manas brauksanas apkart pa pasauli ar jaunu muzikas projektu Mar Shy Sun), kur ar dazadiem oficialiem un loti neoficialiem sasniegumiem, turpinu darit to pasu, ko esmu meginajis darit ieprieks, un cerams uz prieksu, un cerams savadak, jo uz atpakalu jau nevienam negribetos.  2003 gada, es uzrakstiju darbu “Melis no Marsa”, kam apzinati ir izveleta poetiski, caurumota, vestulu forma, meginot pietuvoties ar visu iespejamo brivibu un intimitati punktiem, kas mani, mana dzives laika, ir interesejusi un dazi uz kadu bridi pat izgaismojusies mana prata, kas atrodas ieks manas galvas, un ta galva gulstas uz mana kakla, un tiek nesata apkart par galvu, itka, neko nezinosam kajam un, un…  Nu ta.  Ja, gandriz vai piemirsu, es tikko pabeidzu jaunu rakstu darbu “Ieaiju gramata”.  Un, parejais laikam butu jaatstaj lasitajam vai nelasitajam… vai laikam… vai nelaikam… vai abiem kopa…  Un seit, es gribetu apstaties un pateikties par jusu neesoso uzmanibu veltitu sim aprakstitam papira loksnem vai vienalga, kas tas ir.

Ja jums, cienijamais, neesosais redaktor, ir interese iepazities ar to, kas ir apzimets ka BE HIGH un turklat paklausities ari muziku, jus varat doties uz tikla lapu: http://www.behighberlin.de

 

patiesi neesosa ciena:
neesosais autors

 

From → Uncategorized

Leave a Comment

Leave a Reply

